UTGIVNINGSPLAN HÖSTEN 2018

Med reservation för ändringar

VeckaDatumTalareÄmne
36Sön 2/9Tommy LindströmEn vision att dö för
37Sön 9/9Lars AlmDigital transformation
38Sön 16/9Johannes GustavssonDen sociala generationen
39Sön 23/9Claes CeverinFrån fasta till rörliga försäljningskanaler
40 Sön 30/9Maria WannefalkÄlskade, hatade Powerpoint (10 tips)
41Sön 7/10Magnus LundinMarknadsfunktion för internationalisering
42Sön 14/10Fredrik JerlovCannes Lions 2018/spaning
43Sön 21/10Clara LöwenhamnTre ledare, en karta. Hur olika ledarstil kan skapa olika resultat
44Sön 28/10HÖSTLOVHÖSTLOV
45Sön 4/11HÖSTLOVHÖSTLOV
46Sön 11/11Susanne HydénKarriärcoaching
47Sön 18/11Patrik NordkvistSocial Selling
48Sön 25/11Benjamis Pluma4 strategier alla bolag behöver verkställa för att överleva digitaliseringsvågen
49Sön 2/12Anita Radon?
50Sön 9/12Ej klartEj klart
JULLOVJULLOVJULLOVJULLOV

V36 (sön 2/9): Tommy Lindström – “En vision att dö för”

V37 (sön 9/9): Lars Alm – “Digital transformation”

V38 (sön 16/9): Johannes Gustavsson – “Den sociala generationen”

V39 (sön 23/9): Claes Ceverin – “från fasta till rörliga försäljningskanaler”

V40 (sön 30/9): Maria Wannefalk – “Älskade, hatade Powerpoint (10 tips)”

V41 (sön 7/10): Magnus Lundin – “Marknadsfunktion för internationalisering”

V42 (sön 14/10): Fredrik Jerlov – “Cannes Lions 2018/spaning”

V43 (sön 21/10): Clara Löwenhamn – ”Tre ledare, en karta. Hur olika ledarstil kan skapa olika resultat”

V44 (sön 28/10): HÖSTLOV

V45 (sön 4/11): HÖSTLOV

V46 (sön 11/11): Susanne Hydén – ”Karriärcoaching”

V47 (sön 18/11): Patrik Nordkvist – ”Social Selling”

V48 (sön 25/11): Benjamis Pluma – ”4 strategier alla bolag behöver verkställa för att överleva digitaliseringsvågen”

V49 (sön 2/12): Anita Radon?

V50 (sön 9/12): Ej klart

JULLOV