OM MCPLAY

Abonnera på kunskap från IHM Business School och Marknadscheferna
– Din egen Play-kanal med mängder av unika, filmade kortföredrag
– Vi fyller på med nya avsnitt nästan varje vecka

MCPLAY är en ny och unik satsning på kontinuerligt lärande för marknadsförare och ledningsgrupper. Här kan du enkelt ta del av andras kunskap, erfarenhet och företagsresor. Filmerna är specialproducerade inom områden som marknadsföring, varumärke, försäljning, kommunikation, ledarskap och entreprenörskap. Inspirera dig och din arbetsgrupp i ert arbete. Du har fri användning internt med bl a fördjupningsmaterial. Och vi ordnar påfyllning varje vecka.

  • Din egen PLAY-kanal med mängder av unikt producerade kortföredrag (9 minuter vardera). I ditt arkiv hittar du lätt det du söker.
  • Vi fyller på med 30-35 utvalda kunskapsfilmer per år (i princip varje arbetsvecka – året runt).
  • Filmen är oftast på svenska, men ibland har vi internationella gäster.
  • Använd filmerna internt som kompetensutveckling för din avdelning. Eller för att förstärka en presentation eller ett budskap i din ledningsgrupp.

Investering
Allt detta till en årskostnad av endast 2 995 kr + moms/person.
* Medlemmar i nätverket Marknadscheferna samt IHM Alumni betalar endast 1 995 kr + moms/person.

MCPLAY levererar koncentrerad och relevant kunskap i ett nytt spännande format

Joakim Hökegård
Joakim HökegårdHiQ

Jag gillar enkelheten med MCPLAY och sättet att hålla mig uppdaterad på. Bra nivå och intressanta ämnen som tas upp! Det passar mig!

Kerstin Sjögren
Kerstin SjögrenMarketing Manager, Fender Scandinavia

MCPLAY har blivit ett stående inslag på våra måndagsmöten på marknadsavdelningen. Bredden i utbudet är bra och det uppstår alltid bra diskussioner efter visningen. En fördel att fler ser samtidigt ger mer.

Urban Ward
Urban WardKommunikationschef Göteborgs Symfoniker

Har redan hunnit använda de flesta av nu släppta MCPLAY-filmer i olika grupper och företag, de är väldigt tydliga och väl sammanfattade för varje ämne. Har fungerat helt suveränt, gett bra input för vidare diskussioner, vi har suttit samlade och tagit del av samma information samtidigt på ett exceptionellt bra sätt. Vi har innan filmerna kommit väl förberedda med våra personliga funderingar och frågor i ämnet, tittat på filmen och därefter haft mycket givande och utvecklande diskussioner som gjort att vi tagit flera steg framåt.

Hans Rosenhoff
Hans Rosenhoff

Redaktionsråd

PeO Axelsson – grundare Marknadscheferna

Eva Rosengren – delägare Lära för Livet (tidigare journalist på bl a SVT)

Erik Modig – forskare på Handelshögskolan i Stockholm